הקדמה לקורס

כיף לראות שנרשמת לקורס שישדרג את היכולות שלך להשתמש במודל מילטון!

לפני שנרוץ ישר לעניינים, רציתי להסביר לך מעט על הקורס כדי שיהיה לך קל ליישם אותו ולהתקדם בו בהצלחה:

הקורס בנוי מ-8 מודולים (נושאים כלליים) שמכילים מספר יחידות (שיעורים) כל אחד. כדי להתקדם בקורס צריך לסיים את היחידה בה אנחנו נמצאים ולענות על השאלון שבסופה. לאחר סיום היחידה הנוכחית, שם היחידה הבאה יהפוך לקישור שעליו ניתן ללחוץ.

בצורה הזו, כל היחידות שסיימת בקורס יהיו גלויות וכן היחידה הבאה בתור. כמובן שניתן (ואפילו רצוי) לחזור אל היחידות שביצעת ולחזור עליהן שוב אם בא לך.

המודולים יעסקו בנושאים הבאים:

מודול 1 (המודל הזה) ילמד בו מספר עקרונות שיעזרו לנו להתנסח בצורה נכונה יותר פנים מול פנים ובכתב כדי להשפיע יותר על אנשים.

מודול 2 עוסק ביצירת תחושה של הגיון כאשר אנחנו משתמשים במודל מילטון ומלמד איך ליצור מבני שכנוע בתוך שיחה שכל אדם יכול ליישם בקלות.

מודול 3 ילמד אותנו דרכים שבהן נוכל להשתמש במודל מילטון כדי לשנות את מסגרת ההתייחסות של האדם שמולנו תוך כדי שיחה.

מודול 4 יעזור לנו להבין איך להשתמש בעיקרון קביעת העובדות כדי לרתום את הסכמתו של האדם שמולנו ואת שיתוף הפעולה שלו עם רצוננו.

מודול 5 ילמד אותנו איך לשתול מחשבות ופקודות בתת המודע של האדם שמולנו על ידי שימוש בעיקרון הדו משמעות.

מודול 6 מעמיק את ההיכרות שלנו עם עולם המטאפורות, האנלוגיות, הבדיחות והסיפורים ככלי העברת מסרים ישירות לתוך תת המודע.

מודול 7 יסגור את הקורס ויעביר את עיקרון האכיפה שעוזר לנו לקבע כל שינוי שביצענו, בין אם מדובר בטיפול ובין אם מדובר בשכנוע.

מודול 8 יכיר לנו את עיקרון ההחסרה שיעזור לנו לגרום לאדם שמולנו לחשוב, להרגיש או להסיק כל דבר שנרצה תוך שימוש במספר מילים מועט.

המלצה אישית שלי: במקביל לקריאת היחידה, כדאי לסכם במחברת תובנות שקיבלת מהשיעור ולתרגל בה את השימוש בחומר שלמדת בכל יחידה כדי להפיק ממנה את המירב.

רק כדי לראות שהבנת, יש לפתור את השאלון הבא כדי להמשיך הלאה:

תפריט נגישות

Scroll to Top

איזה כיף שהגעת!

עכשיו צריך רק להיכנס ולהמשיך ליהנות מהקורסים

זה מה שמצאנו בסל הקניות שלך: